wtorek, 24 maja 2011

Agnieszka & Marek - zdjęcia slubne!

Sezon ślubny już w pełni, poniżej przedstawiam jeden z pierwszych tegorocznych reportaży ślubnych oraz sesję plenerową w klimacie "filmowym":) Ciekawa jestem, czy ktoś zgadnie jakie filmy były inspiracją do powstania kilku kadrów:)


+ (82) copy
mix copy
mix2 copy
przygotowania (92) copy
ślub (0) copy
mix3 copy
ślub (35) copy
mix4 copy
ślub (61) copy
ślub (71) copy
ślub (115) copy
ślub (123) copy
ślub (135) copy
ślub (155) copy
ślub (166) copy
obiad (48) copy
obiad (33) copy
obiad (12) copy
mix5 copy
+ (28) copy
+ (13) copy
+ (8) copy
+ (14) copy
+ (34) copy
+ (7) copy
+ (11) copy
+ (39) copy
+ (38) copy
mix7 copy
+ (49) copy
+ (48) copy
mix6 copy
+ (64) copy
+ (66) copy
+ (86) copy
+ (78) copy
+ (73) copy

10 komentarzy:

Justyna Zduńczyk pisze...

Świetne zdjęcia Agnieszko!

Pozdrawiam :)

dzels pisze...

świetne zdjęcia! sesja w kinie - genialna, najbardziej podoba mi się ostatnie kolorowe zdjęcie z tej serii:)
sesja gdzie Pan Młody ma pistolet - moje ulubione kolory, po prostu super :)

Bartek Szmigulski pisze...

faaajni że w koncu sa ślubne :) aguś super są plenerowe!!

fotomate pisze...

świetne zdjęcia. Brawa dla Panny młodej za skromną i uroczą kreację :)

Anna Tyniec pisze...

Pierwsze dwa dyptyki - C U D O W N E!:)

Anonimowy pisze...

piekne zdjecia! szacunek!

black rose pisze...

te zdjecia sa przecudowne *_*

emshia pisze...

Piękne :)

BellseyE pisze...

pomysłowa sesja !

Anonimowy pisze...

wpadlam tutaj przypadkowo ... Sesja genialna , jestem zachwycona. Ja tez chce taka sesjee !!!